VABALOG

Polnudki ainus, kes arvas 55% ettevõttete blogimine on kahtlane

Mõni aega tagasi kritiseerisin Guidewire gruppi uurimust, mille kohaselt 55% ettevõtetest kas blogib või kavatseb seda lähimal ajal teha. Eile sattusin üle pika aja jälle lugema Debbie Weili blogi BlogWrite for CEO’s, kust ta jõuab ühes postituses samadele järeldustele:

Here’s the rub. The conclusions are based on 140 respondents. That’s far too small a number from which to draw such a sweeping conclusion. In addition, the way the survey was conducted taints the results. Oh, and not so coincidentally, perhaps, iUpload (co-sponsor of the study) sells an enterprise blogging platform.

Debbie postitusest leiab viiteid ka teistele käsitlustele ja mõnevõrra nüansirikkama selgituse.

Meeldiv on näha samu järeldusi ka teiste – märksa nimekamate – inimeste blogides. Kahju ainult, et ta enda postitusega varem valmis sai, muidu oleks saanud väita, et ma olin esimene…


Categorised as: ...


Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga