Polnudki ainus, kes arvas 55% ettevõttete blogimine on kahtlane
Mõni aega tagasi kritiseerisin Guidewire gruppi uurimust, mille kohaselt 55% ettevõtetest kas blogib või kavatseb seda lähimal ajal teha. Eile sattusin üle pika aja jälle lugema Debbie Weili blogi BlogWrite for CEO’s, kust ta jõuab ühes postituses samadele järeldustele:
Here’s the rub. The conclusions are based on 140 respondents. That’s far too small a number from which to draw such a sweeping conclusion. In addition, the way the survey was conducted taints the results. Oh, and not so coincidentally, perhaps, iUpload (co-sponsor of the study) sells an enterprise blogging platform.
Debbie postitusest leiab viiteid ka teistele käsitlustele ja mõnevõrra nüansirikkama selgituse.
Meeldiv on näha samu järeldusi ka teiste – märksa nimekamate – inimeste blogides. Kahju ainult, et ta enda postitusega varem valmis sai, muidu oleks saanud väita, et ma olin esimene…
Categorised as: ...
Lisa kommentaar