Kaur Kender K-kohukese reklaamist
Kaur Kender kirjutab Postimehes väga tabavalt:
Segane asi: mina ei saa aru, kuidas saab süüdistada üht ettevõtet selles, et ta idiootseid seadusi kasutades korraldab reklaamikampaania, mis paneb kogu rahva mitmeks kuuks tema tootest rääkima. Sest öelgu lugupeetud semiootikud, mida tahavad: tegu oli kohukese reklaamiga.
See, et leidub inimesi, kes pidasid seda Keskerakonna reklaamiks, on täiesti normaalne. Inimeste hulgas on igasuguseid: ka rumalaid ja lihtsameelseid. Selles ei ole süüdi piimatööstur ega erakond. Äärmisel juhul võiks proovida esitada süüdistuse Jumalale või loodusele. Inimesed saavad seepärast kogu aeg asjadest valesti aru.
Lugu läheb loomulikult edasi Kenderile omases muhedas toonis, kuid seda sugugi mitte argumentide vabalt.
Categorised as: ...
kender kenderiks.. ja idiootlik seadus idiootlikuks seaduseks.. aga ju inimesed kes kiidavad seda heaks, mis tehti a) on ise selle taga, b)meeldib kui neile näkku n*kutakse..
maitse asi või kuda?
nojah. aga iga reklaamikampaania(nii eduka kui edutu)eelduseks on siiski see, et asi mida reklaamitakse ka olemas on. K kohukest ei ole tootena olemas.
BC: huvitav sõnavalik 😛
Aga üldiselt ma ei tunne, et mingi paber reklaam mind sedavõrd häiriks.
Samas soovitan kogu selle K-kohukese kampaania varjus mõelda sellele, et mis siis saab kui mõni erakond rahastab kaudselt ja ettevaatlikult järgmistel valimistel midagi sarnast, ainult et mitte enda erakonnale vaid hoopis mõnele konkurendile? Ja kui juba oletame, et järgmistel valimistel, siis miks viia see mõtteharjutus lõpuni ja spekuleerida, et seda tehti juba nendel valimistel?
Ilmablogita: Ok, aga mis asi see siis oli, mida mulle valmisjaoskonna läheduses paar neidu pakkusid? Mingi luulu?
Süsteemne ajudes istumine tagab tihtipeale EDU! ärgem propageerigem EDU aga olgem sellega ettevaatlikum!
Lauri